Blogs

Kā parasti vēlaties reaģēt uz sliktu atsauksmi vai kritiku un kā būtu jāreaģē?

06. oktobris, 2017

Saņemt par sevi negatīvu atsauksmi nekad nav patīkami. Kad tādu nākas dzirdēt vai lasīt, gribās aizskriet līdz tumšākajam stūrim un paslēpties. Protams, vēl ir iespēja izkliegt pretī visu, ko par to domājat vai uzrakstīt brangu e-pastu. Taču šāda rīcība var radīt visai lielas nepatikšanas, tāpēc ir vērts izlsīt, kas būtu pareizie varianti. Kad vēlaties teikt:...

Lasīt rakstu

Kā motivēt darbiniekus, kuri strādā attālināti?

21. jūlijs, 2017

Daudzi darba devēji jau šobrīd piekopj praksi, ļaut darbiniekiem strādāt attālināti. Ir divu veidu attālinātais darbs - ļaut pilna laika darbiniekiem strādāt no mājām, vai sadarboties ar “freelance” darbiniekiem, kas parasti tiek piesaistīti uz kādiem konkrētiem projektiem, bet neskaitās kā pilna laika darbinieki. Daudzi “freelance” darbinieki strādā pie klientiem, kuri nepiedāvā viņiem nekādas priekšrocības...

Lasīt rakstu

6 veidi kā paaugstināt darbinieku produktivitāti

29. jūnijs, 2017

Visi darba devēji saskaras ar to, ka darbinieki nestrādā pietiekami produktīvi. Lielākā daļa darbinieku mēģina strādāt produktīvi un vienmēr meklē veidus, kā visus pienākumus izpildīt pēc iespējas labāk un ātrāk, bet ne vienmēr pietiek tikai ar rūpību un centību. Nepietiek tikai ar to, ka smagi strādā, ir jāstrādā arī gudri. Tas ir liels izaicinājums, saprast, kā no darbiniekiem dabūt vairāk, tajā pašā laikā neliekot viņiem izdegt. Par laimi ir daži ļoti labi paņēmieni, kurus ir iespējams izmantot, lai uzlabotu darbinieku produktivitāti.

Lasīt rakstu

Kā strādāt mazāk, bet paveikt vairāk?

13. jūnijs, 2017

Tas, ka jūs tērējat vairāk laika strādājot, ne vienmēr jums garantēs veiksmi darbā. Galvenā atslēga uz panākumiem darbā ir nevis ilgāka strādāšana vai garākas darba stundas - nē, nepavisam, panākumi slēpjas tajā, ka vajag strādāt mazāk, bet gudrāk. Sasniegt savus profesionālos sapņus, izveidot vēlamo karjeru un to visu savienot ar ģimeni, draugiem un jautrību liekas...

Lasīt rakstu

Kāpēc “EKSKLUZIVITĀTE” ir arī klientu interesēs?

10. maijs, 2017

Kādēļ personāla atlases kompānijām ir tik svarīgi pārdot “ekskluzivitāti”? Dažiem tas ir diezgan skaidri saprotams, ka strādāt ar vienu atlases kompāniju ir nevis tikai atlases kompānijas, bet arī klienta interesēs, taču daži vēl joprojām lemj par labu vairāku atlases kompāniju pakalpojumu izmantošanai vienlaikus. Kādēļ tomēr “ekskluzivitāte” ir tik nepieciešama? Tālāk iesākumam ir minēti 13 iemesli, kāpēc tā.

Lasīt rakstu

Ar e-pastu

Reģistrācija

Aizmirsu paroli

Ierakstiet savu lietotājvārdu, un jaunā parole tiks nosūtīta uz Jūsu e-pastu, ar kuru reģistrējāties.

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā: