Blogs

Vadītāji: 5 Zīmes Jūsu darbiniekiem ir vajadzīga jūsu palīdzība

Vadītāji dažkārt aizmirst, ka viņu darbs nav tikai vienkārši izpildītu uzdevumu nodošana laika rāmī un atskaišu gatavošana par paveikto; vadītāju uzdevums ir iesaistīt katru darbinieku komandā un panākt, lai viņš virza nospraustos mērķus, neaizmirstot to, ka darbinieks nedrīkst zaudēt baudu ar kādu tas veic uzņemtos pienākumus. Tas var būt līdzsvarošanas punkts, lai mēģinātu panākt kompromisu pelnīt naudu un vienlaicīgi iesaistīt cilvēkus, nodrošinot to, ka viņi ir laimīgi. Diemžēl tas ir tikai minējums, jo katrs zinām, kā tas notiek uzņēmējdarbībā; zinām to, ka biznesa vide ‘iet pār līķiem’. Bet, mēs to visu varam mainīt, jo cilvēka potenciāls ir neatsverams. Kas veido biznesu? Taču mēs paši – cilvēki! Viena no lietām, kas jums pašlaik jāapzinās un iespējams ir palikusi nepamanīta ir tas, ka Jums varētu būt darbinieki, kuri aicina pēc palīdzības, bet faktiski nav panākuši, ka kāds viņus sadzirdējis. Tas ir svarīgi lai ikviens no darbiniekiem, kuram radusies problēma, jautājumi varētu ar jums sazināties par šo problēmu. Darbinieks, kas jūtas nesadzirdēts un apzinās, ka ir bezjēdzīgi aicināt pēc palīdzības, galu galā darīs to, ko viņi jūt, un ticiet man, ka viņi darīs ļoti maz. Nav noslēpums, ka vadītāji var gan pozitīvi, gan negatīvi ietekmēt darbinieku motivāciju. Faktiski, vadītājam parasti ir visvairāk kontroles pār to, kā jūtas viņa darbinieki. „Atdeve ietekmē perspektīvas, perspektīvas ietekmē ražīgumu un ražīgums ietekmē rezultātu.” /M.Vorotinska Izlasi šo vienkāršo jautājumu sarakstu, kas ļaus atbildēt uz jautājumiem, vai taviem darbiniekiem ir nepieciešama tava palīdzība kļūt motivētākiem, • Vai darbinieki sūdzas par darba apstākļiem? • Vai darbinieki sūdzas par nepieciešamiem resursiem, lai aktivizētu savu darbu? • Vai darbinieki, šķiet neapmierināti ar procedūrām, kas tos palēnina? • Vai ir viens vai divi darbinieki, par kuriem citi darbinieki sūdzas? • Vai darbinieki pieļauj daudz tās pašas kļūdas? Ja jūs atbildējāt ar "jā" uz vienu vai no minētajiem jautājumiem, tad ir pienācis laiks pārvērtēt to, kā jums rīkoties ar jautājumiem, kad darbiniekiem ir nepieciešama palīdzība. Vai iejaucies departamenta darbā, kur radusies problēma, lai saņemtu ātru atrisinājumu, vai ļauj problēmai atrisināties pašai no sevis? Vai atvieglojat jūsu komandai darīt savu darbu un esat komandas balsts uz progresu? Tie visi ir jautājumi par to, vai esat un cik bieži esat sasniedzams pārējiem darbiniekiem, no kuriem tieši atkarīgi ir kopēji sasniegtie mērķi un rezultāti.

Autora lapa: www.enjoy24.lv

Vadītāji dažkārt aizmirst, ka viņu darbs nav tikai vienkārši izpildītu uzdevumu nodošana laika rāmī un atskaišu gatavošana par paveikto; vadītāju uzdevums ir iesaistīt katru darbinieku komandā un panākt, lai viņš virza nospraustos mērķus, neaizmirstot to, ka darbinieks nedrīkst zaudēt baudu ar kādu tas veic uzņemtos pienākumus.

<  Atpakaļ

Ar e-pastu

Reģistrācija

Aizmirsu paroli

Ierakstiet savu lietotājvārdu, un jaunā parole tiks nosūtīta uz Jūsu e-pastu, ar kuru reģistrējāties.

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā: