Blogs

Uzlabojiet komandas sniegumu: domājiet par uzdevumu un aizmirstiet par rangu tabulām

Kā jūs reaģētu , ja darbavietā visiem tiktu mācīts kāds jauns tehnoloģisks paņēmiens, taču jūs neparko nespētu saprast tā būtību? Vairums cilvēku atzīst, ka viņi savu neprasmi no darbabiedriem slēptu. Tas nozīmē, ka cilvēkiem ir daudz svarīgāk nepieļaut, lai kāds uzzina, ka viņiem nepieciešama palīdzība, nekā saprast to, ko vajadzētu zināt. Kādas ir jūsu patiesās prioritātes? Vai gudri apmuļķot kolēģus, lai viņi notic, ka jūs visu zināt? Vai arī saprātīgāk būtu iemācīties to, ko jums nepieciešams zināt, lai labi darītu darbu? "Zinātnieki ir konstatējuši, ka skolēnos notiek pārsteidzošas pārmaiņas. uzsākot mācības, gan zinošākie, gan mazāk zinošie skolēni izrāda vienādu vēlmi uzdot jautājumus brīžos, kad viņi kaut ko nesaprot. Taču, kļūstot vecākiem un cenšoties izprast savu nosacīto stāvokli klasē, skolēni - sevišķi vājākie - arvien mazāk vēlas uzdot jautājumus un atklāt, ko viņi nezina."

Butler, 2003

Zinātnieki ir konstatējuši, ka skolēnos notiek pārsteidzošas pārmaiņas. uzsākot mācības, gan zinošākie, gan mazāk zinošie skolēni izrāda vienādu vēlmi uzdot jautājumus brīžos, kad viņi kaut ko nesaprot. Taču, kļūstot vecākiem un cenšoties izprast savu nosacīto stāvokli klasē, skolēni - sevišķi vājākie - arvien mazāk vēlas uzdot jautājumus un atklāt, ko viņi nezina.

<  Atpakaļ

Ar e-pastu

Reģistrācija

Aizmirsu paroli

Ierakstiet savu lietotājvārdu, un jaunā parole tiks nosūtīta uz Jūsu e-pastu, ar kuru reģistrējāties.

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā: