Blogs

Nepieciešamās prasmes, kā būt efektīvam darbā: Laika vadība.

Kā secinājām, tad būt patiesi efektīvam darbā atmaksāsies tagad un visā mūsu karjerā, jo efektīvi darbinieki saņem aizraujošus projektus, iegūst un notur svarīgākos klientus un ir ievēroti starp saviem kolēģiem un priekšniekiem. Bet, kā jūs varat kļūt efektīvāks un pārliecinieties, ka jūs nelaižat garām šīs lieliskās iespējas? Un kam pievērst lielāko uzmanību? Šajā rakstā apskatīsim pirmo nozīmīgāko prasmi, kura piemīt efektīviem darbiniekiem - 1) Laika vadība / Produktivitāte. Iespējams, ka vissvarīgākā lieta, kuru jūs varat darīt, lai kļūtu efektīvāks darbā, ir iemācīties, kā pārvaldīt savu laiku. Bez šīs prasmes, jūsu dienas liksies, kā izmisīgas sacīkstes ar katru projektu, e-pastu un tālruņa zvanu, kuri konkurē pēc jūsu uzmanības. Sāciet aplūkot jūsu dienas grafiku. Vai jūs zināt, kā jūs pavadāt savu laiku katru dienu? Ja nē, tad atbilde varētu jūs pārsteigt! Izmantojiet dienas plānotāju, lai analizētu, cik daudz laika jūs veltāt savu uzdevumu izpildei, piemēram, piedaloties sanāksmēs, pārbaudot e-pastu un telefona zvanus. Tā var būt acis atveroša pieredze, lai objektīvi novērtētu, cik daudz laika jūs pavadāt pildot patiešām svarīgus uzdevumus, kuri palīdz jums sasniegt jūsu mērķus. Tiklīdz jūs zināt, cik labi jūs izmantojat laiku, jums ir nepieciešams noteikt prioritātes darbībām, kuras veicat. Ja jūs zināt, kuri darbi ir svarīgi, un kuri darbi var tikt pārcelti vai deleģēti citiem, jūs varēsiet koncentrēties uz uzdevumiem, kas dod vislielāko vērtību. Lai sekotu visām darbībām, izmantojiet organizētu ‘to-do’ listi , kas vēl labāk liks jums pārliecināties, ka neesat aizmirsis vitāli svarīgus uzdevumus un saistības. Būt efektīvam darbā nozīmē, ka jūs izmantojat laiku jūsu priekšrocībām. Ieplānojiet jūsu grafikā svarīgākos uzdevumus laikā, kad jūs jūtaties visvairāk enerģisks. Tas palielina iespējas, ka jūs spēsiet pretoties traucējošiem apstākļiem un ievadīt sevi ritmiskā darba plūsma. Mērķu nospraušana ir vēl viens svarīgs elements, lai strādātu produktīvi. Kad esat veikuši darbu analīzi (skatīt soli 1 rakstā: „Personīgā izaugsme: Būt efektīvam darbā. Nozīmīgi pavedieni un prasmes.”), Jums ir jābūt skaidram priekšstatam par to, kāda ir jūsu darba loma un loma uzņēmumā. Izmantojiet šo informāciju, lai noteiktu īstermiņa un ilgtermiņa mērķus. Priekšrocība veicot šos soļus ir tā , ka jūsu nospraustie mērķi darbosies, kā ceļvedis, jo galu galā, jūs nekad nenokļūsiet tur, kur vēlaties, ja  jūs nezināt, ko vēlaties! Laba laika un sevis organizācija ir svarīga, lai strādātu efektīvi un produktīvi. Ja jūs esat nesakārtoti, jūs varat izgāzt atkritumos milzīgu daļu jūsu laika, meklējot nozaudētās mantas un pavedienus. Tātad, plānojiet, kā lietas darīt pareizi un iemācieties, kā izveidot efektīvu grafiku.

<  Atpakaļ

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku