Blogs

Iekšējās kounikācijas būtība un augļi

Jau ilgu laiku vairāki nodarbinātības jomas psihologi un sociologi ir uzsvēruši to, cik liela nozīme ir uzņēmuma iekšējai komunikācijai. Tā ir īpaši būtiska, runājot par personāla motivāciju. Tai pat laikā, kaut arī gandrīz katrs to uzskata par svarīgu elementu un būtisku uzņēuma veiksmes un produktivitātes faktoru, tomēr joprojām nav pietiekami daudz tādu uzņēmumu, kur ir izstrādāta iekšējās komunikācijas stratēģija. Tomēr jāsaprot, ka iekšējā komunikācija uzņēmumā nav tehnisks darbinieku informēšanas process,jo tā centrālais elements ir cilvēki ar savām emocijām, attieksmi un attiecībām. Ar labi veidotu un pārdomātu iekšējo komunikāciju var panākt to, lai katrs darbinieks justos kā uzņēmuma būtiska sastāvdaļa, aktīvi iesaistītos, justos atbildīģs un uzņēmuma veiksmes uztvertu arī kā savas personīgās veiksmes. Tai pat laikā jāatceras, ka iekšējā uzņēmuma komunikācija tāpat kā jebkura komunikācija nav vienpusēja runāšana, kaut kādas informācijas nodošana. Nebūt ne! Līdz ar to iekšējās komunikācijas jomas profesionālim vispirmām kārtām ir jābūt lieliskam klausītājam un novērotājam, kurš spēj uztvert un novērtēt iekšējo gaisotni uzņēmumā. Šīs īpašības ir būtiskas visiem tiem, kas vēlas kļūt par efektīviem personāla motivētājiem.  Par iekšējām komunikācijām vispirms atbild valde vai kāds no valdes locekļiem, un tikai pēc tam vidējā līmeņa vadītāji un komunikācijas speciālisti. Iekšējā komunikācija ir līderības neatņemama funkcija, tāpēc par to ir jārunā vadības sanāksmēs un tai ir jāizvirza iedvesmojoši gada mērķi.

Ilze Mežniece

<  Atpakaļ

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku