Blogs

3 veidi, kā Tu kaitē savai karjerai (un ko darīt lietas labā)

Daudzi darbinieki pat neaptver, ka viņu rīcība var negatīvi ietekmēt karjeru kopumā. Šie ir trīs negatīvi ieradumi, kuri noteikti bremzēs Tavus panākumus darbā:

1. Nemācīšanās.
Paši veiksmīgākie darbinieki uzņēmumos vienmēr ir tie, kuri nepārtraukti apgūst jaunas iemaņas un prasmes, kā arī cenšas uzņemties arvien lielāku atbildību.

Ja Tu ej uz darbu un dari tikai to, kas ietilpst Tavos pienākumos (bez cenšanās kaut ko mainīt, mācīties, pamēģināt ko jaunu), tad Tu pats kaitē sev. Ja nekad nemēģināsi neko jaunu, tad droši, ka paliksi tajā pašā pozīcijā visu laiku, saņemsi to pašu algu, nevirzīsies augšup pa karjeras kāpnēm.

Ko darīt lietas labā? Uzdod jautājumus. Uzņemies pienākumus, kurus parasti neveic. Izpalīdzi kolēģiem un mācies no viņiem. Jo lielāku iniciatīvu Tu izrādi, jo vairāk mācies un dari, jo lielākas izredzes ir iegūt paaugstinājumu, algas pielikumu vai citus bonusus, kā arī iegūtās zināšanas vienmēr var noderēt nākotnē.

2. Laika izšķiešana.
Daudzi darbinieki lielu daļu laika darbā pavada izliekoties, ka viņi ir ļoti aizņemti un dara kaut ko nopietnu. Ja patiesi iedziļināsies un koncentrēsies tikai uz savu darbu, tad paveiksi daudz vairāk un īsākā laika periodā.

Mācoties kā produktīvi izmantot darba laiku, palīdzēs Tev lēnām kļūt par vienu no labākajiem darbiniekiem.  Kā iemācīties būt produktīvākam? Sastādi plānu vai sarakstu, kas palīdzēs paveikt visu, ko nepieciešams izdarīt.

3. Slikta attieksme.
Viens no ieradumiem, kas negatīvi ietekmē gan pašu darbinieku, gan viņa darbu, ir slikta attieksme. Ja uz darbu dodies un koncentrējies tikai uz negatīvo, ir grūti būt produktīvam un pienācīgi veikt savu darbu. Slikta attieksme var lielā mērā ietekmēt Tavus kolēģus. Lai mainītu tāda veida attieksmi, centies koncentrēties uz lietām, kas Tevi iepriecina. Ja ir sajūta, ka dari daudz, bet beigās nav neko ko parādīt, tad sastādi “anti paveicamo darbu sarakstu” jeb uzskaiti tos darbus, kurus esi paveicis.

Šie trīs kaitīgie ieradumi var noteikt to, cik augstu vadība Tevi vērtē (vērtīgs darbinieks vai nē). Cenšoties visu laiku mācīties, maksimāli izmantot sniegto laiku, kā arī attiecoties pret visu ar pozitīvu attieksmi, var palīdzēt Tev sasniegt un iekarot jaunas virsotnes.

Avots:https://www.globaladvisors.biz/inc-feed/20160425/3-ways-youre-damaging-your-career-and-what-to-do-about-it/

Piesakies jaunumiem e-pastā!

<  Atpakaļ

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā:

www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti. Sīkāk par Sīkdatnēm un Privātuma Politiku