Esam viens no lielākajiem personāla atlases uzņēmumiem Latvijā un saviem klientiem piedāvājam profesionālus personāla atlases pakalpojumus. Gadu laikā esam apkalpojuši vairāk kā simts klientus un darba tirgū iekārtojuši vairāk kā tūkstoš darbiniekus. Pašlaik meklējam papildinājumu savai komandai – PĀRDOŠANAS ASISTENTU/-I.
Pienākumi
Asistēšana pārdošanas daļai ikdienas darbos;
Apstrādāt informāciju specializētā datu bāzes programmā;
Jaunu klientu piesaiste / zvani klientiem;
Tirgus izpētes veikšana;
Piedāvājumu un prezentāciju veidošana;
Prasības
Precīza un nosvērta personība ar pozitīvu attieksmi;
Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
Komunikabla, mērķtiecīga un un neatlaidīga personība;
Spēja pielāgoties dažādu uzdevumu veikšanai;
Spēja ātri apgūt informāciju.
Piedāvājam
Ļoti plašas zināšanas par darba tirgu, kā strādā personāla atlases uzņēmumi, un par vispārējām tirgus norisēm dažādās nozarēs;
Iespēja gūt zināšanas par personālatlases procesiem no pārdošanas līdz projekta izpildei;
Interesantu pieredzi draudzīgā kolektīvā;
Aizraujošu un dinamisku darba laiku ar izaicinošiem uzdevumiem;
Sociālās garantijas;
Konkurētspējīgs atalgojums.
Рабочее время: полный рабочий день
Savu pieteikumu sūti uz cv@enjoyrecruitment.lv ar norādi "Pārdošanas asistents"
NB! Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri būs pārvarējuši pirmo atlases kārtu!
www.enjoyrecruitment.lv izmanto sīkdatnes (cookies), kas saglabā informāciju par Tavu mājaslapas apmeklējumu. Dati ir anonīmi, tie palīdz mums uzlabot mājaslapas un sniegto pakalpojumu kvalitāti.