Blogs

Pieejas kā vadīt darbinieku sniegumu

Šobrīd darba devējiem viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir nolīgt strādīgu, uz rezultātu orientētu darbaspēku. Uzņēmumu personāla atlases speciālisti izjūt spiedienu no vadības puses, jo ir spiesti piedāvāt aizvien augstāku kvalitāti, iekļaujoties jau tā atlases projektu apgrieztajos budžetos. Taču paliek jautājums, kā panākt uzņēmumā esošo darbinieku snieguma celšanu? Kā nodrošināt efektīvu darbā pieņemto jauno speciālistu sniegumu? Pirmkārt, attiecībā uz jebkuru uzņēmuma vadītāju, tam būtu jāapzinās, ka visas komandas sniegums ir tieši proporcionāls vadītāja sniegumam. Ja vadītājam piemīt atbilstošās kompetences vadīt komandu, deleģēt uzdevumus un skaidri virzīt uzņēmuma mērķi, tad darbinieku komandas atdeve pieaugs un tie iesaistīsies. Cilvēki, kuri plāno savus mērķus, nosakot konkrētus apstākļus, jūtas par 50% pārliecinātāki, ka mērķus sasniegs, un ir lielāka iespēja, ka atdeve mērķu sasniegšanai pieaugs. Vadītājiem ir jānodrošina skaidra un nepārprotama komunikācija par situāciju. Darbiniekiem ir jāzina, kur šobrīd atrodamies, uz kurieni virzāmies un kāda ir komandas nozīme katra konkrētā mērķa sasniegšanai. Atvērta iekšējā komunikācija palielina darbinieku iesaistes līmeni. Otrkārt, ko darīt, lai nodrošinātu maksimālu atdevi darbam no jauno speciālistu puses, kuri tikko pievienojas esošajai darbinieku komandai. Te ir jāskatās, cik sekmīgi tiek organizēts esošās komandas darbs. Kad jaunais darbinieks ierodas darbā, pirmais, ko viņš pēta ir komandas darba stils, uzņēmuma darba kultūra, veids kā tiek formētas darba attiecības kolēģu starpā. Ir lieki noklusēt, ka liela loma atkal jāieņem vadītājam. Šoreiz vadītājs būs atbildīgs, vai esošo darbinieku komandu ir izveidojis kā parauga modeli, no kuras mācīsies jaunie darbinieki. Vadītājam ir jāpanāk, ka darbinieku komandā ikviens no darbiniekiem strādā ar tādu atdevi, lai katrs paveiktais uzdevums izpelnītos komplimentu. Vadītājam ir jābūt autoritātei un komandas dvēselei, kuru ciena un respektē. Treškārt, kā celt esošo darbinieku sniegumu. Piedāvāšu pavisam vienkāršu pieeju, kas nemaksā neko. Ir zināms, ka ikviena uzņēmuma sirdī jāpulsē piederības apziņai, uzticībai un iedvesmai, ja šis uzņēmums vēlas sekmīgi tikt pāri visiem svārstību viļņiem. Lai nodrošinātu ilgstošas konkurētspējīgas priekšrocības, uzņēmumu centrā jābūt cilvēkiem – viņu jaunradei un talantam, viņu centieniem un cerībām, viņu sapņiem un sajūsmai. Neatkarīgi no tā, vai uzņēmumā esi augstākā līmeņa vadītājs, konsultants, vai tehniskais darbinieks, neaizmirsti pateikt „Paldies par paveikto darbu!”Šobrīd darba devējiem viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir nolīgt strādīgu, uz rezultātu orientētu darbaspēku. Uzņēmumu personāla atlases speciālisti izjūt spiedienu no vadības puses, jo ir spiesti piedāvāt aizvien augstāku kvalitāti, iekļaujoties jau tā atlases projektu apgrieztajos budžetos. Taču paliek jautājums, kā panākt uzņēmumā esošo darbinieku snieguma celšanu? Kā nodrošināt efektīvu darbā pieņemto jauno speciālistu sniegumu?

<  Atpakaļ

Ar e-pastu

Reģistrācija

Aizmirsu paroli

Ierakstiet savu lietotājvārdu, un jaunā parole tiks nosūtīta uz Jūsu e-pastu, ar kuru reģistrējāties.

Uzzini pirmais

Piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā: